PR kampanj på Sundsvalls gymnasieskolor

Under tre veckor i januari gjorde Ungdomsavdelningen PR kampanj på Sundsvalls gymnasieskolor där vi marknadsförde våra verksamheter och evenemang som var på gång under kommande månaderna.

Under själva kampanjen så ställde vi frågan hur ungdomar såg på sin fritid. Finns det tillräckligt att göra på sin fritid? 623 svar kom in och 40% svarade ja på frågan, 23% svarade nej och 37% svarade varken eller.

Med chans att vinna biobiljetter kunde ungdomarna även ge olika förslag på evenemang som de ville se på Unga Magasinet. 117 förslag kom in! Vilka som vinner biobiljetter kommer att Unga Magasinet meddela inom kort.

Nästa gång ni ser Ungdomsavdelningen på era gymnasieskolor blir under mars månad. Då med nya tips på evenemang och nya undersökningar.

Relaterade inlägg

Vad händer under sommarlovet 2017
besök 0
Äntligen dags för sommarlov! Vi fortsätter med Ung 2017, kostnadsfria aktiviteter för dig mellan 6-15 år! Men jag är ju sexton, tänker du? Ingen fara;...
SMS Panelens första fråga sammanställd!
besök 0
Är du nyfiken på sammanställningen för 1:a frågan till SMS Panelen. Gå in och titta och läs mer under fliken "Våra frågor till panelen!" Snart kommer ...
Vad händer under Påsklovet 2017
besök 1064
Här får du alla öppettider till våra anläggningar och tips på olika evenemang och aktiviteter för dig som är ung i Sundsvall under Påsklovet. Allt frå...
Nu är det dags för dig att söka sommarjobb 2017!
besök 0
Vi tipsar nu om olika slags sommarjobb som kanske passar och som du kan söka. Kanske du går i årskurs 9 och vill ta chansen att jobba lite i sommar....
Share

Kommentera detta

kommentarer